FAQ

tim-mossholder-174908 (1)

Zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta 604117505. Pracownicy działu są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach od 12:00 do 16:00. Można również zgłaszać tego typu problemy na adres: info@holiday-decor.com.pl – jednakże w celu usprawnienia obsługi zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Również zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Obsługi Klienta (telefony oraz adres mailowy podane powyżej).

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy Aga-Pol (właściciela marki Holiday Decor) są przetwarzane dla potrzeb firmy Aga-Pol. Dane te będą przetwarzane w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień oraz, jeśli wyrażono na to zgodę, w celu przekazywania drogą elektroniczną ofert marketingowych i informacji handlowych przez Aga-Pol

Tak. W tym celu należy się skontaktować z Działem Obsługi Klienta tel. 604117505. Po uzyskaniu wszystkich informacji (dane adresowe, wybrane produkty, itp.) zamówienie zostanie złożone przez pracownika działu. Klient ma możliwość wyboru płatności (przy odbiorze, czy też z góry). W przypadku płatności z góry, po złożeniu zamówienia na adres mailowy klienta wysyłany jest link, który kieruje do strony operatora płatności (przelewy24) w celu opłacenia zamówienia. Zamówienie jest przyjmowane do realizacji w momencie zaksięgowania płatności.

Tak. Jednak w tym celu należy się skontaktować z Działem Obsługi Klienta 60411755. W takiej sytuacji produkt, na życzenie klienta, może zostać włączony do oferty sklepu internetowego. Klient jest o tym fakcie informowany w momencie, gdy produkt znajdzie się już w sklepie online. Istnieje również możliwość złożenia zamówienia na ten wybrany produkt (produkty), w imieniu klienta przez pracownika Działu Obsługi Klienta.

W przypadku towarów, którymi dysponujemy na bieżąco, na okres oczekiwania na przesyłkę składają się: czas przygotowania paczki do wysyłki („wysyłka: 48 h”) + przewidywany czas dostawy (w zależności od wyboru sposobu dostawy ok. 1-2 dni robocze). Sumując – od momentu opłacenia zamówienia do samej dostawy mijają średnio 3 dni robocze.
W przypadku zamówień dotyczących tapet, wybranych mebli, przedmiotów wielkogabarytowych i innych produktów sprowadzanych na zamówienie, termin dostawy wydłuża się – w zależności od rodzaju asortymentu. Szczegółowa informacja o czasie wysyłki znajduje się w opisie danego produktu oraz w treści pojawiającej się po umieszczeniu go w koszyku.

Przypominamy, że wszystkie czasy realizacji zamówienia zawsze dotyczą dni roboczych.

Na naszych stronach, przy towarach z obniżoną ceną, obok aktualnej ceny sprzedaży pokazujemy także cenę przekreśloną. Cena przekreślona jest to pierwotna cena towaru sprzed obniżki. Mamy nadzieję, że informacja o tej cenie będzie dodatkową, istotną wskazówką, przy decyzji o zakupie

Podane na stronie ceny są cenami Netto.

Płatności w naszym sklepie obsługuje zewnętrzny partner – Przelewy24. Akceptujemy płatności kartami (Visa/MasterCard) oraz przelewy bankowe online.

– za pomocą kuriera UPS na wskazany przez Klienta adres,
– za pomocą InPost (sieć Paczkomatów),
– za pomocą prywatnych przewoźników (dotyczy transportu mebli i innych produktów wielkogabarytowych),
– poprzez odbiór osobisty

Składając zamówienie w Holiday Decor, otrzymujesz do wyboru ten sposób, spośród innych możliwych form dostaw. Należy dokonać wyboru odpowiedniego paczkomatu. Dodatkowo na stronie paczkomatów znajduje się lista miast, w których dostępne są paczkomaty, a także opcja sprawdzenia ich lokalizacji np. na googlemaps. Pamiętaj, by podać adres doręczenia oraz numer telefonu, na wypadek gdyby paczkomat był już zapełniony. Firma InPost dostarczy paczkę bezpośrednio pod wskazany przez Ciebie adres. Po doręczeniu przesyłki do paczkomatu, InPost wysyła mailem lub na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego, informacje o możliwości odbioru przesyłki wraz z instrukcją, ze wskazaniem paczkomatu, w którym możesz podjąć paczkę. Przesyłka będzie czekać w paczkomacie przez 3 dni kalendarzowe. Po 48 godzinach InPost przypomina o konieczności odebrania przesyłki, wysyłając do Ciebie wiadomość SMS. Później przez kolejnych 10 dni kalendarzowych możesz odebrać ją w najbliższym oddziale InPost. Szczegółowe instrukcje otrzymasz SMS-em i mailem. Po tym czasie zamówienie zostanie zwrócone do magazynu Holiday Decor.Nieodebranie przesyłki będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.

Nie. Obecnie adresatem przesyłki może być tylko jedna osoba. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

Tak. Standardowo do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny razem z paragonem wizerunkowym, który również jest dokumentem zakupu. Jeżeli przy składaniu zamówienia do danych zamawiającego zostanie podany NIP i nazwa firmy – zostanie wystawiona faktura, która obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce.

Tak, jest taka możliwość. Wystarczy podczas składania zamówienia podać inny adres niż Adres Dostawy.

Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku.

Koszty dostarczenia przesyłki zależą od asortymentu, miejsca dostarczenia przesyłki oraz od sposobu zapłaty wskazanego dla danej przesyłki.

Tak. Zależy to od wielkości zamówienia.

Tak.

Tak, zakupione w Holiday Decor produkty możesz wysłać innej osobie jako prezent. W tym celu, w trakcie składania zamówienia, należy poprosić o odpowiednie zapakowanie produktu, a także uiścić opłatę za te opakowanie. Wyceniane jest to za każdym razem indywidualnie.

Tak. Aby taki bilecik został dodany do przesyłki, należy w komentarzu do zamówienia wyrazić życzenie dołączenia go oraz wpisać treść życzeń.

 

Informacje o dostępności towarów aktualizujemy na bieżąco. Niestety czasem zdarza się taka sytuacja, że mimo wcześniejszych deklaracji, dostawca odmawia realizacji zamówienia lub się z nią spóźnia. Z tego powodu nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania. W takich wypadkach zawsze informujemy o tym klienta, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy też chce anulować całe zamówienie.